ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要・部局刊行物
  2. FD Annual Report
  3. FD Annual Report Vol.14

教養教育における主体性育成のための教育実践

http://hdl.handle.net/11478/0002000107
http://hdl.handle.net/11478/0002000107
81de8f36-2c08-4eb2-a6f2-1f8baeef3bd5
名前 / ファイル ライセンス アクション
FD FD Annual Report Vol.14(2023)徳永光展.pdf (1 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-09-05
タイトル
タイトル 教養教育における主体性育成のための教育実践
言語 ja
言語
言語 jpn
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Autonomous learning
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Faculty development
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Liberal Arts
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_1843
資源タイプ other
著者 徳永 光展

× 徳永 光展

ja 徳永 光展

Search repository
坂本 文子

× 坂本 文子

ja 坂本 文子

Search repository
宗正 佳啓

× 宗正 佳啓

ja 宗正 佳啓

Search repository
著者(ヨミ)
姓名 トクナガ ミツヒロ
言語 ja-Kana
著者(ヨミ)
姓名 サカモト フミコ
言語 ja-Kana
著者(ヨミ)
姓名 ムネマサ ヨシヒロ
言語 ja-Kana
別言語の著者
姓名 Tokunaga Mitsuhiro
言語 en
別言語の著者
姓名 Sakamoto Fumiko
言語 en
別言語の著者
姓名 Munemasa Yoshihiro
言語 en
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Under the university-wide Faculty Development policies for 2023, our university’s Center for Liberal Arts conducted original workshops three times during the 2023-24 academic year. Three teachers gave presentations about what they did in the classroom to nurture learners’ autonomous learning attitudes. The topics covered how to raise learners’ motivation, practical ways to set up assignments, and how to increase students’ ownership in learning. In each workshop, participants exchanged opinions on what teachers can or should do to facilitate learners’ autonomy, and this provided the participants with new insights toward teaching.
言語 en
bibliographic_information en : FD Annual Report

巻 14, p. 37-45, ページ数 9, 発行日 2024-07-19
item_3_source_id_7
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2185890X
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
その他の言語のタイトル
その他のタイトル Teaching Practices for Nurturing Learners’ Autonomous Learning Attitudes
言語 en
タイトル(ヨミ)
その他のタイトル キョウヨウ キョウイク ニ オケル シュタイセイ イクセイ ノ タメ ノ キョウイク ジッセン
言語 ja
出版者
出版者 福岡工業大学教育開発推進機構
言語 ja
出版者(ヨミ)
言語 ja-Kana
値 フクオカ コウギョウ ダイガク キョウイク カイハツ スイシン キコウ
item_3_description_47
内容記述タイプ Other
内容記述 論文(article)
item_3_text_48
値 その他
item_3_text_49
値 Others
item_3_text_50
値 text
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-08-20 03:06:29.827210
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3